Warme week!

Hee iedereen!

Ik heb een super plezante week achter de rug, dit heb ik gedaan:

Vorige week zondag (2 april) ben ik samen met mijn zus, mijn vriend en mijn neef naar de jaarlijkse expo FACTS geweest. Het was heel plezant, en we hebben daar ook leuke activiteiten gedaan.

17546759_670184379840087_7163682955636113880_o
o.a. “The Beast” met #HOLDMYSHOES. Dit was een super lang ‘springkasteel’ achtig parkour en ik heb nog net niet mijn rug gebroken, haha 🙂

Verder zijn hier nog wat foto’s die ik heb genomen:

Om 17u was het echt wel tijd om naar huis terug te keren. Dus hebben we het openbaar vervoer gebruikt, handig!

Ik heb deze week 3 bioscoopfilms gezien namelijk:

  • Beauty and the beast
  • Logan
  • Ghost in a shell

Dit waren super leuke films.

Ik heb ook nog eens een bezoek gedaan aan mijn favoriete funpark Bobbejaanland. Hier ging ik als kind altijd naartoe met mijn gezin. Ben deze keer enkel met mijn vriend gegaan 🙂

Voor de rest van de dagen heb ik niet veel gedaan, buiten wat liggen slapen of Netflix films / series gekeken te hebben. Ik heb wel deze week bezoek gehad van enkele werkmannen die hebben op ons terras een prachtige veranda geplaatst. Zo eentje met schuifdeuren, zalig!

VANDAAG 22°C , omg!

17634416_672540922937766_6282159955715939728_n

Jawel, 22 graden. En deze week was echt zalig weer! Ik heb geen seconde geklaagd over iets! TOPPIE :D!

hoe was jullie eerste week van de paasvakantie?

Leave a Reply

