Pasen DIY: Schattige magneetjes!

*Piep piep!* Hoor ik daar de lente die op komst is?
Binnenkort is het zover, dan is het Pasen! En je huis kan je maar beter op tijd versieren in de paassfeer namelijk in gele, groene, witte en roze kleuren! Vergeet niet om je chocolade paaseieren te kopen!

In deze DIY presenteer ik jullie mijn zelfbedachte Paas decoratie! Je krijgt vast wel een kaartje van iemand voor Pasen, en wil die vast ergens gaan ophangen. Waar? Aan de paasboom! Of, aan je koelkast! Daarom heb ik dus 2 super schattige magneetjes gemaakt voor aan de koelkast te hangen! Bij deze magneetjes dacht ik dat het leuk was om ze te bewaren in een kuiken nestje. Daarom heb ik ook een nest gemaakt!

17475134_663606950497830_1689787979_o

Wat heb je nodig voor de magneetjes:

  • 2 gele ronde magneetjes
  • alcoholstift of permanente stift.

Teken op de magneetjes een schattig kuiken gezichtje. Dit doe je door een snavel en 2 oogjes te tekenen. Als detail kan je een liggende 3 maken als ‘kapsel’ bovenop de oogjes.

Wat heb je nodig voor het mantje:

  • een lege rol van een dik stuk lint.
  • Een vel papier in een strook
  • een roze lintje
  • een wit lintje
  • lijm
  • Een handje decoratie stro

Schrijf op het strookje papier iets leuks zoals ‘Fijn Pasen!!!’
Plak de strook op je lege rol met lijm of dubbelzijdige tape.
Draai met een roze lint rond de rol en maak een strikje.

Als je wil hang nog een extra koortje vanboven en kleef die ook vast aan de rijkanten. Dan heb je een mandje 🙂

En dan is het klaar! Joepie!!

x Nora

 

Leave a Reply

