5 DIY picks deze week…

Ik kijk graag naar andere DIY artiesten die al iets meer gevorderd zijn. Zij maken video’s over hun werken en ik wil deze graag bespreken. Ik ga elke week 5 super leuke DIY video’s van bloggers of youtubers posten en hier mijn mening over geven.


1. Nim
C.

schermafbeelding-2017-03-06-om-14-40-14
De eerste DIY die ik ga bespreken is een werk van Nim C. Zij heeft een bekend Youtube kanaal waarin ze zelf de schattigste dingen maakt om je kamer te decoreren zonder dure dingen aan te kopen want je maakt ze allemaal zelf.

 

Schermafbeelding 2017-03-06 om 14.40.38.pngVideo bekijken? Klik hier!
Ik vindt dat de koekjes er super schattig uit zien en dat ik ze zeker zelf eens ga maken. Dan kan ik de fotos in mijn fotogallerij plaatsen!

2. Gillian Bower

schermafbeelding-2017-03-06-om-14-51-27

De tweede DIY die ik ga bespreken is een werk van Gillian Bower. Ze houdt van alles dat er glamour uitziet en is altijd zeer roze opgemaakt in haar video’s. De DIY die ik ga bespreken is haar Fluffy Slime DIY video.

Schermafbeelding 2017-03-06 om 14.50.57.png
Video bekijken? Klik hier!

Gillian haar fluffy slime ziet er super kleurrijk uit! Wat kan je zoal met slime doen?
Je kan er een andere DIY mee maken, of in een doosje stoppen om als kleurinhoud te gebruiken… Slime is gewoon leuk om te maken, neem dat maar van me aan!

3. Hailey Williams

Hailey Williams maakt ook DIY videos. In de video die ik wil bespreken maakt ze een paar super mooie mobiele hoesjes. 

schermafbeelding-2017-03-06-om-15-02-05Video bekijken? Klik hier!

Op het hoesje op de foto zie je super mooie rozen en schattige getekende cactussen. Het is heel mooi en gemakkelijk gemaakt, dus ik ga dit zeker is uit proberen voor mijn Huawei P8!

4. DIYlover

Schermafbeelding 2017-03-06 om 15.07.28.png

DIYlover maakt enkel video’s die DIY gerelateerd zijn. Hieruit haal ik ook veel inspiratie! Dus kijk zeker is naar haar video’s want ze maakt super leuke DIY’s!

 

 

Schermafbeelding 2017-03-06 om 15.06.48.png
Video bekijken? Klik hier!

Deze DIY is eigenlijk heel handig als je graag je mobiel ergens wil laten staan terwijl hij oplaad. Waarom geld verspillen aan een standaard mobiele staander met oplader als je die zelf kan maken? Ikzelf hou superveel van panda’s dus ik wil zeker deze DIY eens maken als het me uit komt :)!

 

5. Isa’s World

Schermafbeelding 2017-03-06 om 15.13.27.pngDeze persoon heet Isa en maakt ook veel DIY video’s.
Ik vindt haar werk ook heel mooi, maar lijkt heel veel op de werkjes van Nim C. (zie video 1). Ze maakt hele schattige decoratie onderdelen voor je kamer of spulletjes. Bij deze bespreek ik dus haar video Back To School schattige ontwerpen!

Schermafbeelding 2017-03-06 om 15.12.33.png

Video bekijken? Klik hier!

Deze DIY bevat enkele schattige onderdelen. Namelijk: 

  • Schattig chocolade reepje als notitieblok
  • Cupcake lipgloss
  • Super schattige Starbucks puntenslijper

Ik vind dat ze er veel werk in heeft gestoken. Zelf zou ik nog wel de starbucks puntenslijper willen maken en de lipgloss cupcake, maar de chocolade notitieblok vindt ik minder interessant om te gebruiken…

 

Dit was mijn top 5 DIY picks voor deze week! Ik ga zeker en vast eens enkele uitproberen en zal er dan foto’s van maken voor de fotogallerij! 😉

Fijne maandag voor iedereen!
-Nora

 

Leave a Reply

