100+ volgers! BEDANKT!!

Bedankt voor de 100+ volgers!

Eens was er een blog, het had niet veel volgers en ook niet veel speciale activiteiten. Dit blog heette  The Small Paperclip. Na een maand tijd al 100+ volgers te hebben vindt ik geweldig. Ik ga in dit bericht vertellen hoe het me gelukt is, en ik wil iedereen daarbij bedanken!

Facebook pagina
Nadat ik mijn blog had gemaakt, en alles eruit zag zoals ik wilde dat het eruit zou zien, besloot ik om reclame te maken voor mijn blog. De eerste stap die ik heb gedaan is een Facebook pagina maken. Deze kan je trouwens hier bekijken! Ik nodigde zoveel mogelijk vrienden uit en postte zovaak mogelijk iets op de pagina. Ik doe dit steeds minder maar ik probeer het toch actief te houden. Bedankt facebook likers!

Twitter account
De tweede stap is een Twitter account aanmaken. Twitter is dé sociale media plaats waar je iedereen ter wereld iets kan vertellen met een Tweet bericht. Als men je eenmaal wilt volgen, zal die ook regelmatig je blog bekijken. Ik plaats vaak DIY video’s die ik heb bekeken op Youtube op Twitter. Al mijn tweets kan je trouwens bekijken aan de zijkant van het blog bij Mijn Tweets. Bedankt, twitter volgers!
Klik hier om naar mijn twitter profiel te gaan…

Youtube kanaal
Ik ben totaal niet actief op Youtube omdat ik niet zo geweldig ben met video’s maken. Ook kruipt er zoveel tijd in het maken van een DIY , dat er nauwelijks tijd is om de hele video te monteren. Wel is het gebruik van mijn Google+ pagina gelinkt met Youtube.

Zo vaak mogelijk iets posten…
Mensen gaan sowieso je blog volgen als je vaak iets interessants post. 1 à 2 posts per week is al voldoende. Je kan ook altijd andere blogs zoeken met dezelfde interesse, en daar een reactie op plaatsen dat je zijn of haar blog interessant vindt en dat je zou willen dat die persoon je blog ook eens bekijkt. Ideeën delen met elkaar is een geweldige techniek om meer volgers te krijgen.Ook altijd zoveel mogelijk gedetailleerde hashtags (#) gebruiken voor je posts, dan vinden andere wordpress bloggers je posts sneller terug!  Bedankt andere bloggers!

Familie en vrienden, bedankt!
Ik heb massaal veel facebook vrienden gevraagd of ze mijn blog willen volgen via e-mail of als ze willen een wordpress profiel. Ik heb gemerkt dat niet iedereen daar tijd in wou steken, maar dat de mensen waarvan ik wist dat ik op hen kan rekenen, dat wel hebben gedaan. Hen wil ik dus ook bedanken dat ze mijn blogberichten vanaf de start hebben bijgehouden! Dankzij hun heb ik een start gemaakt en kan ik verder, dus erg bedankt, familie en vrienden! 🙂

Als bedankje aan de bloggers…

shoutout
Fluentlyfashions’ blog
darlydarly’s blog
vonjproductions’ blog
natalieslovelyblog 

Dit waren de 4 gelukkigen die mijn blog volgen en dus een shoutout krijgen van mij als bedankje! Ik wil dit gerust vaker doen als ik wat meer volgers bereikt heb!

Ik wens iedereen nog een fijne zondagavond toe, en slaapwel 🙂

-Nora

2 thoughts on “100+ volgers! BEDANKT!!

Leave a Reply

